MyStockmann - tunne, mis kestab
MyStockmann lojaalsusprogramm ja äpp on loodud pakkumaks Sulle mitmekülgseid ja personaalseid soodustusi ning mugavat ja inspireerivat ostukogemust. Lisaks saad koguda punkte, mis viivad Sind kõrgemale tasemele, kus saad veelgi paremaid hüvesid. MyStockmanni programm on eluaegne – seni, kuni oled aktiivne, ei kaota sa kogutud punkte ega lange tagasi madalamale tasemele.
Näita rohkem
Lae alla MyStockmann äpp
Liikmena pakutakse Sulle alati natuke rohkem kui teistele. MyStockmann rakendusest näed oma elektroonilist liikmekaarti, kogutud punkte ja seda, millisel tasemel parajasti oled ning kõiki sellega kaasnevaid eeliseid ja soodustusi. Rakendus pakub Sulle inspiratsiooni, lisahüvesid ja teenuseid ning ürituste kutseid. Samuti saad kerge vaevaga läbi MyStockmann rakenduse minna meie e-poodi. Rakendus on saadaval ainult lojaalsusprogrammi liikmetele. Kui oled MyStockmanni mobiilirakenduse alla laadinud, tuleb Sul sisselogimiseks luua konto: selleks et pääseksid ligi oma praegustele kliendiandmetele, sisesta kontot luues oma püsikliendikaardi number.
Liitumine MyStockmann lojaalsusprogrammiga on väga lihtne!
MyStockmann liikmelisus on alati sinuga MyStockmann rakenduse abil.
-
1. Kuidas liituda
MyStockmann rakenduse saad alla laadida Apple AppStore’ist (IOS) või Google Play’st (Android). -
2. Kogu punkte ja saa soodustusi
Uues lojaalsusprogrammis on Sul võimalus punkte kogudes tõusta kõrgemale tasemele ning saada oma tegevuse eest tasu. Ja mida rohkem punkte kogud, seda rohkem soodustusi! -
3. Kuidas saada sooduskuponge
Stockmanni kaubamajades või e-poes ostlemisel ära unusta koguda punkte näidates MyStockmanni rakendusest digitaalset liikmekaarti või logides sisse meie e-poes oma profiilile. 1 € = 1 punkt. Punkte kogud ka muude tegevuste eest, näiteks liikmeprofiili uuendamise eest.
MyStockmann soodustused
TASEME KASU | HÕBE üle 0 punktï |
KULD üle 3000 punktï |
PLAATINA üle 10000 punktï |
---|---|---|---|
Püsikliendi pakkumised | |||
Partnerite pakkumised | |||
Sünnipäevapakkumised | |||
Moenõustamine | 1 kord aastas tasuta | Tasuta | Tasuta |
Tasuta e-poe tarne* | Tasuta alates 100 € ostust | Tasuta alates 80 € ostust | Tasuta alates 50 € ostust |
1 tund tasuta parkimist, kui oled püsikliendikaarti kasutades sooritanud ostu Stockmannis | |||
Õmblusteenus Stockmanni ostudele | -10% | -10% | -10% |
*Registreerimata klientidele tasuta tarne alates 120 euro ostust. *Tasuta e-poe tarne kehtib Stockmanni e-poest meeste-, naiste- ja lastemoe ning kodukaupade ostudel, ei kehti Omniva kullerteenuse puhul.
Korduma kippuvad küsimused
With MyStockmann membership, you have an even more comprehensive range of benefits, inspiration and experiences at your fingertips. See answers to frequently asked questions about MyStockmann membership here.
-
Olen juba klient, kas pean liikmeks saamiseks midagi tegema?
Kui oled meie liikmeprogrammiga juba varem liitunud, ei pea Sa midagi tegema, kuid soovitame alla laadida MyStockmanni rakenduse. Kui oled olnud meie klient, kuid pole liikmeprogrammiga liitunud, peaksid registreeruma kliendiks. Lihtsaim viis seda teha on MyStockmanni rakenduses. Mõlemal juhul pead pärast rakenduse allalaadimist registreeruma meie digikliendiks. Kui Sul on sellega probleeme, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti teel klient@stockmann.com (soovitatav) või telefonil 372 633 9539. -
Kuidas leida MyStockmanni rakendus?
MyStockmanni rakenduse saad alla laadida kas App Store'ist (Apple) või Play Store'ist (Android). Kui liitud programmiga esmakordselt, tuleb Sul rakenduses registreeruda digikliendiks. Kui oled juba MyStockmann liige, lisa oma kliendikaardilt liikmenumber, kindlustamaks, et Sinu varasemad ostud lähevad arvesse. -
Miks on kliendinumbrid rakenduses ja kliendikaardil erinevad?
Sinu plastikkaart näitab liikmenumbrit, mis algab numbriga 6, meie digitaalses süsteemis algab Sinu digitaalne liikmenumber numbriga 1. Mõlemad liikmenumbrid on seotud sama kliendikontoga, seega registreeritakse Sinu ostud mõlemal viisil. -
Mida teha kui mu e-posti aadress on kinnitamata?
Alates 9.12.2024 on MyStockmann lojaalsusprogrammil kasutusel uus sisselogimise ja registreerimise leht. Märka, et uuenenud protsessi käigus palume klientidel enda andmeid uuendada iga 12 kuu järel, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Mida teha kui mu e-posti aadress on kinnitamata? Kinnitamine on vajalik Sinu MyStockmann kontole sisselogimiseks ning Sinu praeguste ja tulevaste liikmelisuse eeliste nautimiseks. E-posti aadressi saab kinnitada: 1. Klõpsates SISENE ÜHEKORDSE KOODIGA ja läbides e-posti aadress kinnitamise läbi e-kirja. Kui oled e-posti aadressi kinnitanud saad jätkata tavapärast sisselogimist.