Lae alla MyStockmann äpp
Liikmena pakutakse Sulle alati natuke rohkem kui teistele. MyStockmann rakendusest näed oma elektroonilist liikmekaarti, kogutud punkte ja seda, millisel tasemel parajasti oled ning kõiki sellega kaasnevaid eeliseid ja soodustusi. Rakendus pakub Sulle inspiratsiooni, lisahüvesid ja teenuseid ning ürituste kutseid. Samuti saad kerge vaevaga läbi MyStockmann rakenduse minna meie e-poodi. Rakendus on saadaval ainult lojaalsusprogrammi liikmetele. Kui oled MyStockmanni mobiilirakenduse alla laadinud, tuleb Sul sisselogimiseks luua konto: selleks et pääseksid ligi oma praegustele kliendiandmetele, sisesta kontot luues oma püsikliendikaardi number.
Liitumine MyStockmann lojaalsusprogrammiga on väga lihtne!
MyStockmann liikmelisus on alati sinuga MyStockmann rakenduse abil.
-
1. Kuidas liituda
MyStockmann rakenduse saad alla laadida Apple AppStore’ist (IOS) või Google Play’st (Android). -
2. Kogu punkte ja saa soodustusi
Uues lojaalsusprogrammis on Sul võimalus punkte kogudes tõusta kõrgemale tasemele ning saada oma tegevuse eest tasu. Ja mida rohkem punkte kogud, seda rohkem soodustusi! -
3. Kuidas saada sooduskuponge
Stockmanni kaubamajades või e-poes ostlemisel ära unusta koguda punkte näidates MyStockmanni rakendusest digitaalset liikmekaarti või logides sisse meie e-poes oma profiilile. 1 € = 1 punkt. Punkte kogud ka muude tegevuste eest, näiteks liikmeprofiili uuendamise eest.
MyStockmann soodustused
TASEME KASU | HÕBE üle 0 punktï |
KULD üle 3000 punktï |
PLAATINA üle 10000 punktï |
---|---|---|---|
Püsikliendi pakkumised | |||
Partnerite pakkumised | |||
Sünnipäevapakkumised | |||
Moenõustamine | 1 kord aastas tasuta | Tasuta | Tasuta |
Tasuta e-poe tarne* | Tasuta alates 100 € ostust | Tasuta alates 80 € ostust | Tasuta alates 50 € ostust |
1 tund tasuta parkimist, kui oled püsikliendikaarti kasutades sooritanud ostu Stockmannis | |||
Õmblusteenus Stockmanni ostudele | -20% | -20% | -20% |
*Registreerimata klientidele tasuta tarne alates 120 euro ostust. *Tasuta e-poe tarne kehtib Stockmanni e-poest meeste-, naiste- ja lastemoe ning kodukaupade ostudel, ei kehti Omniva kullerteenuse puhul.
Korduma kippuvad küsimused
Oleme Sinu jaoks uuendanud meie MyStockmanni liikmelisusprogrammi. Liikmelisusega kaasnevad veelgi laiaulatuslikum valik eeliseid, inspiratsiooni ja kogemusi. Vaata vastuseid korduma kippuvatele küsimustele MyStockmanni liikmelisuse kohta siit.
-
Miks programm muutub?
Soovime pidada sammu nii klientide vajaduste ja soovide kui ka jaekaubanduses toimuvate muutustega. Oleme saanud palju sisendit oma klientidelt ja kasutanud seda lojaalsusprogrammi edasiarendamiseks. Loomulikult kuulame jätkuvalt, mida meie kliendid soovivad ja mõtleme välja uusi viise, kuidas oma püsikliente rõõmustada. Samal ajal teame, et paljud meie püsikliendid reisivad, seega tahame ühtlustada oma liikmeprogrammid kõigis riikides, kus me tegutseme ja pakkuda sama kogemust kõigile oma püsiklientidele. -
Mis muutub?
Liigume lihtsast kõikehõlmavast püsikliendiprogrammist esmaklassilise mitmetasandilise ja isikupärastatud lojaalsusprogrammi poole. Meil on kolm taset – hõbe, kuld ja plaatina. Nüüd koguvad meie liikmelisusega kliendid oma ostude ja muude Stockmanniga seotud toimingute eest punkte. Meie eesmärk on luua ühtne programm Lätis, Eestis ja Soomes. See tähendab, et kõik MyStockmanni liikmed saavad kasutada meie hüvesid ja pakkumisi kõigis meie kaubamajades. Väga oluline uus funktsioon on MyStockmanni rakenduse kasutuselevõtt, mis pakub digitaalset püsikliendikaarti, soodustusi, inspireerivaid artikleid ja loomulikult sujuvat ühendust meie veebipoega. -
Olen juba klient, kas pean liikmeks saamiseks midagi tegema?
Kui olete meie püsikliendiprogrammiga juba varem liitunud, ei pea Te midagi tegema, kuid soovitame Teil alla laadida MyStockmanni rakenduse. Kui olete olnud meie klient, kuid pole püsikliendiprogrammiga liitunud, peaksite registreeruma kliendiks. Lihtsaim viis seda teha on MyStockmanni rakenduses. Mõlemal juhul peate pärast rakenduse allalaadimist registreeruma meie digikliendiks. Kui teil on sellega probleeme, võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti teel klient@stockmann.com (soovitatav) või telefonil 372 633 9539. -
Kuidas leida MyStockmanni rakendus?
MyStockmanni rakenduse saate alla laadida kas App Store'ist (Apple) või Play Store'ist (Android). Kui liitute programmiga esmakordselt, tuleb Teil rakenduses registreeruda digikliendiks. Kui olete juba püsiklient, lisage oma kliendikaardilt kliendinumber, kindlustamaks, et Teie varasemad ostud lähevad arvesse. -
Miks on kliendinumbrid rakenduses ja kliendikaardil erinevad?
Teie plastkaart näitab kliendinumbrit, mis algab numbriga 6, meie digitaalses süsteemis algab Teie digitaalne liikmenumber numbriga 1. Mõlemad kliendinumbrid on seotud sama kliendikontoga, seega registreeritakse teie ostud mõlemal viisil.