Liitu Stockmanni uudiskirjaga, et olla kursis värskete uudiste ja personaalsete pakkumistega. Stockmanni uudiskiri toob Sinuni värsked trendid, uued tooted, teenuste info ning parimad pakkumised. Liitudes saad ka -10% oma järgmiselt e-poe ostult. Isikupärasta kindlasti ka oma profiil MyStockmann rakenduses või e-poe kontol, nii on meil võimalik Sulle saata teavet just nende toodete, teenuste, sündmuste ja soodustuste kohta, mis Sulle enim huvi pakuvad.
E-SMASPÄEV 2024
E-SMASPÄEV on populaarne ostupäev, mida Eestis tähistatakse neli korda aastas. E-SMASPÄEVA ajal täituvad arvukad e-poed ja kaubamajad ahvatlevate allahindluste ja sooduspakkumistega.
KUIDAS LEIDA PARIMAD E-SMASPÄEVA PAKKUMISED STOCKMANNIST?
E-SMASPÄEVA ajal on Stockmanni e-pood on täis häid pakkumisi ning enamus tavahinnaga tooteid on kuni 20% soodsamad. Just siis on suurepärane võimalus ära osta oma unistuste disainitoode või hinnatud kaubamärgi käekott, valida kingitusi lähedastele, soetada hooajaks vajalikke rõivaid ja uusi kosmeetikatooteid.
Kampaaniate tingimused ning kaubamärkide välistused leiad https://info.stockmann.ee/content/kampaaniate-tingimused/
Tellides Stockmanni uudiskirja, saadame E-SMASPÄEVA pakkumiste kohta info otse Sinu e-postile. Uudiskirjast saad ka esimesena teada meie teistest kampaaniatest, Hulludest Päevadest ja allahindlustest.
Kas oled juba MyStockmann lojaalsusprogrammi liige? Liikmena saad kasutada mitmeid suurepäraseid eeliseid ning osta iga kuu tooteid erihinnaga.
Liitumine on lihtne ja tasuta – loe lisa ja liitu kohe!
MILLAL TOIMUB E-SMASPÄEV?
E-SMASPÄEV on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt neli korda aastas korraldatav e-ostlemise päev, kus Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed ja erinevad veebipoed teevad 24-tunni jooksul tarbijatele sooduspakkumisi. E-SMASPÄEV toimub iga märtsikuu, maikuu, septembrikuu ja novembrikuu teisel esmaspäeval.
KUST ON E-SMASPÄEV SAANUD OMA NIME?
E-SMASPÄEV ehk algselt Cyber Monday on ostupäev, mis pärineb Ameerika Ühendriikidest, kust see on viimastel aastatel levinud üle maailma. Sõna "cyber" valiti nime osana, et esindada kampaania veebipõhist iseloomu, erinevalt füüsilisest poes käimisest, mis on tavaliselt seotud Black Friday'ga. Aja jooksul levis idee ülemaailmselt, mõnikord erinevate nimede all, kuid põhiidee jääb samaks: edendada ja suunata veebipoodlemist eksklusiivsete pakkumiste ja allahindlustega. E-SMASPÄEV toimus Eestis esimest korda 10. novembril 2014.