Tarnetingimused

Andmete turvalisus
KKK
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tagastused

 

EESTI

Kauba kohaletoimetamise tasu Omnivaga on 2,90€ ja Itellaga 4,9€.

Tavahinnakiri:

TARNEVIISID  Hind (€) 
Omniva pakiautomaat või postkontor  2,90 
Itella pakipunkt või pakiautomaat  4,90 

 

Shop.stockmann.com veebipoes üle 50 eurostele tellimustele kohaletoimetamise tasu ei lisandu. Shop.stockmann.com tarnevalikus näete hetkel kehtivat tarnehinda.
Hullude Päevade veebipoes on tasuta tarne alates 80 eurostele tellimustele.

 

E-poe tellimuste tarneaeg on 2-14 tööpäeva. Tootepõhised erandid on toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mistahes muudatuste ega sellest tulenevate tagajärgede eest kliendile. Tasub arvestada, et mõningatel juhtudel võib tarne kesta kauem tarnepakkuja töömahtude kasvust sõltuvalt.

 

Tarnehinnad sõltuvad tellimusest ja me üritame saata tellimuse ühe saadetisena. Tellimus võidakse aga jagada mitmeks saadetiseks, näiteks saadavaloleku, tellimuse kaalu või suuruse tõttu. 

E-poe internetipoest tarnitakse tellimusi Eestisse, Lätti ja Soome. Kui soovite toodete tarnimist teistesse riikidesse, saatke e-kiri eksporditeenindusse aadressil export@stockmann.com.

Märgi tellimusele kindlasti saaja telefoninumber. Tellimus toimetatakse tellimuse esitamisel valitud kättesaamispunkti. Tellimusele saad järele minna, kui oled oma mobiiltelefonile saanud vastavasisulise teavituse. Veendu, et telefoninumber on õige. 

 

TARNEVIISID 

Omniva tellimuse kohalejõudmisel pakiautomaati või postkontorisse saate vastavasisulise SMS ja e-maili. Pakk hoitakse 7 päeva pakiautomaadis. 

Postkontorisse pakile järgi minnes veendu, et sul on kaasas paki ID number ja isikut tõendav dokument. Postkontoris hoitakse saadetist kuni 15 päeva 

Selleks, et keegi teine saaks Omniva postkontorist paki ära tuua, tuleb digitaalselt allkirjastada allolev vorm ja edastada: info@omniva.ee  või allkirjastades ja väljaprintides: 

Volikiri blankett 

 

Smartpost Itella tellimuse kohaletoimetamisel tuleb internetipoe postiindeksi otsingu abil valida endale kõige sobivam pakiautomaat.

Kui oled saanud paki kättesaamise teate, tuleb pakile pakiautomaati järgi minna 7 päeva jooksul. Kui soovid pakiautomaadi hoiustamise aega suurendada 7 päeva võrra, võta ühendust Smartpost Itella klienditeenindusega tel. +372 60 11 000 (E–R 9–21, L 9–17, P 9–15).

Kui Teie poolt valitud pakiautomaat on täis, võtab Smartpost Itella Teiega ühendust ja lepib kokku paki edasise kande.