Tarnetingimused

Andmete turvalisus
KKK
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tagastused

EESTI 

 

Kauba kohaletoimetamise tasu Omnivaga on 2,90€ ja Itellaga 4,9€. Üle 50-eurosete tellimustele kohaletoimetamise tasu ei lisandu. Shop.stockmann.com tarnevalikus näete hetkel kehtivat tarnehinda.

Tavahinnakiri:

TARNEVIISID  Hind (€) 
Omniva pakiautomaat või postkontor  2,90 
Itella pakipunkt või pakiautomaat  4,90 

 

E-poe tellimuste tarneaeg 3-7 tööpäeva. Tootepõhised erandid on toodud tootekirjelduste all. Stockmann ei vastuta tarneaegade mistahes muudatuste ega sellest tulenevate tagajärgede eest kliendile. Tasub arvestada, et mõningatel juhtudel võib tarne kesta kauem tarnepakkuja töömahtude kasvust sõltuvalt.

 

Tarnehinnad sõltuvad tellimusest ja me üritame saata tellimuse ühe saadetisena. Tellimus võidakse aga jagada mitmeks saadetiseks, näiteks saadavaloleku, tellimuse kaalu või suuruse tõttu. 

E-poe internetipoest tarnitakse tellimusi Eestisse, Lätti ja Soome. Kui soovite toodete tarnimist teistesse riikidesse, saatke e-kiri eksporditeenindusse aadressil export@stockmann.com.

Märgi tellimusele kinlasti saaja telefoninumber. Tellimus toimetatakse tellimuse esitamisel valitud kättesaamispunkti. Tellimusele saad järele minna, kui oled oma mobiiltelefonile saanud vastavasisulise teavituse. Veendu, et telefoninumber on õige. 

TARNEVIISID 

 

Omniva tellimuse kohalejõudmisel pakiautomaati või postkontorisse saate vastavasisulise SMS ja e-maili. Pakk hoitakse 7 päeva pakiautomaadis. 

Postkontorisse pakile järgi minnes veendu, et sul on kaasas paki ID number ja isikut tõendav dokument. Postkontoris hoitakse saadetist kuni 15 päeva 

Selleks, et keegi teine saaks Omniva postkontorist paki ära tuua tuleb digitaalselt allkirjastada allolev vorm ja edastada: info@omniva.ee või allkirjastades ja väljaprintides: 

Volikiri blankett 

 

Itella EE tellimuse kohaletoimetamisel tuleb internetipoe postiindeksi otsingu abil saad valida endale kõige sobivama pakiautomaadi või pakipunkti. 

Kui oled saanud paki kättesaamise teate, tuleb pakile pakiautomaati järgi minna 7 päeva jooksul, pakipunkti puhul on hoiustamise aeg 14 päeva. Kui soovid pakiautomaadi hoiustamise aega suurendada 7 päeva võrra, võtke ühendust Itella klienditeenindusega tel. +372 53 495 775 (Esm–Ree 9–21, Lau–Püh 10–20). 

Pakipunktis pakile järgi minnes veendu, et sul on kaasas paki ID number ja isikut tõendav dokument. Kui sinu poolt valitud pakiautomaat on täis Itella võtab teiega ühendust ja lepib kokku paki edasise kande.