Tagastused

KKK
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tarnetingimused

ÜLDTEAVE TAGASTUSTE KOHTA

Meie jaoks on väga oluline, et sa oma tellimusega rahule jääd. Sul on toodetega tutvumiseks ja ostuotsuse tegemiseks 30 päeva.

Tagastatavat toodet ja selle originaalpakendit tuleb käsitseda hoolikalt. Kui oled toodet kasutanud või seda hooletult käsitsenud, vastutab toote väärtuse languse eest kuni selle koguväärtuseni klient. Tagasta kindlasti kõik toote osad ja kasutusjuhendid.

Suletud pakendis toodete puhul saab neid tagastada ainult avamata pakendis. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis.

Toote tagastamine on tasuta ja meid ei ole vaja tagastusest ette teavitada. Kui oleme saatnud sulle praak või vale toote, tagasta see vastavalt juhistele. Kirjelda ka toote kahjustust tagastussedeli tulbas „Lisateave“ ja märgi, kas soovid vahetada selle veatu toote vastu või õige toote vastu, kui saite vale toote. Kui oled saanud praak või vale toote, maksame sarnase uue toote tarnekulud ise.

Kui oleme saatnud sulle praak või vale toote, tagasta see vastavalt juhistele. Kirjelda ka toote kahjustust tagastussedeli tulbas „Lisateave“ ja märgi, kas soovid vahetada selle veatu toote vastu või õige toote vastu, kui saite vale toote. Kui oled saanud praak või vale toote, maksame sarnase uue toote tarnekulud ise.

Toodete tagastamisõigus ei kohaldu toodetele, mis valmistatakse või mida modifitseeritakse vastavalt kliendi soovidele. Tooteteave sisaldab infot mittestandardse tagastamisõiguse kohta, kui see on kohaldatav. Tervislikel või hügieenilistel põhjustel ei saa suletud pakendis tooteid tagastada, kui nende pakend on avatud. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis. Näiteks lõhnaõlide, juukselaki, küünelaki, pesuvahendite või pleegitusvahendite tagastamisel tuleb kasutada originaalset tarnepakendit, millel on transportimiseks vajalikud hoiatussildid.

Hügieenitarbeid ja intiimhügieenitarbeid tagastada ei saa. Sellisteks toodeteks on muuhulgas epilaatorid, täppistrimmerid, juuksehooldusseadmed ja elektrilised juukselõikusmasinad, pardlid, elektrilised hambaharjad ja suuhügieeniseadmed, meditsiinilised termomeetrid ja vererõhumõõtjad, samuti voodipesu.

Kui teil ei ole originaalset tarnepakendit, saatelehte või tagastamisblanketti alles, leiad juhised saadetise tagastamiseks korduma kippuvate küsimuste rubriigist.

MAKSE TAGASTAMINE

Kui tagastad kogu tellimuse, tagastame ka tellimuse tarnekulu. Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole eeldusel, et tellimuse esitaja nimi ja pangakonto on samad.

Tarbijana võid kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Sul on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning vastutad kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui olete kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.

Tooted mis ei ole tagastatud vastavalt eelpool loetletud nõuetele ei kuulu tagasimaksele ning toodet ei saadeta kliendile tagasi. Nendel juhtudel on klient vastutav kaasnevate kulude eest. Lisaküsimusteks palun pöörduda klienditeeninduse poole Stockmanni klienditeenindus.

TAGASTUSVIISID

Palume eelistada tagastusviisina Omniva või Itella pakiautomaate. Nii väldime kontakte teiste inimestega ja püsime terved! Ühtlasi on pakiautomaadi kaudu tagastamine kõige kiirem ja mugavam tagastusviis. Loe siit  Omniva paki- ja postinippe.

Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. Lisaks taganemisvormile, võib tarbija lepingust taganeda kasutades e-kirja või esitada oma soovi elektroonselt ettevõtte veebilehe kaudu.

TAGASTAMINE OMNIVA KAUDU:

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit

Paki saabumise teatis sisaldab muuhulgas ka tagastamise koodi, kui kättetoimetamine toimus pakikappidesse. Tagastamise kood on aktiivne 14 päeva. See võimaldab teil paki tasuta tagastada kas pakiautomaadi või postkontori kaudu, olenemata sellest, kas see võeti välja pakiautomaadist või postkontorist. Kui te ei saanud tagastamise koodi koos pakiteatisega, saab paki tagastada ainult postkontori kaudu. Sel juhul peab pakile olema lisatud originaal- saateleht. Uut saatekirja etiketti pole vaja kinnitada. Kui koodist on möödunud rohkem kui 14 päeva, on võimalik pakk tagastada vaid meie kaubamaja 4. korruse Püsiklienditeenindusse, kuni 30 päeva peale kauba kätte saamist.

TAGASTAMINE ITELLA KAUDU:

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit

Lisa tagastamise silt tagastatavale pakile. Viige oma pakett lähimasse Itella vastuvõtupunkti. Pakikapist välja võetud paki saab sama pakikapi kaudu tagastada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui möödunud on rohkem kui 14 päeva, helistage Itella Eesti klienditeenindusse telefonil 53 495 775 (esmaspäev- reede 9–21, laupäev- pühapäev 10–20).

Tagastamine Stockmanni kaubamajas:

Internetipoest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab vajadusel tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja Püsiklienditeenindusse 4. korrusel.