KKK

Andmete turvalisus
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tarnetingimused
Tagastused

Miks internetipood on ingliskeelne? 

Tegemist on Soome e-poega, mille tarned on avatud Eestisse ja Lätisse. 

Erandid ja tarneajad e-poest tellimisel 

Stockmanni e-poe  ajal müüdavaid tooteid ei saa telefoni ega e-posti teel tellida ega kinni panna. Telefoni ega e-posti teel ei saa ka infot nende toodete saadavuse kohta.
Saatekulu, tarneviisid ja -ajad e-poest tellimisel

On eraldi välja toodud Tarneviisid ja saatekulu osas.

Kuidas soovinimekiri toimib?

Sa võid eelnevalt just sind huvitavad tooted koguda soovinimekirja, kust need saab kiiresti toimetada ostukorvi, kui tooted müügile tulevad.

Soovinimekiri on seadme ja brauseri kohane ehk siis nimekirja lisatavad tooted jäävad sulle kättesaadavaks, kui kasutad sama seadet ja brauserit, mida kasutasid tooteid nimekirja lisades. Soovinimekirja võid saata endale või kellelegi teisele ka e-postiga. Oma e-posti kalendrisse saad teha ka märke selle kohta, millal su soovitud toode müügile tuleb.

E-poe toote internetipoe ostukorvis broneerimine

Stockmanni internetipoes toote ostukorvi lisamine broneerib toote 30 minutiks. Broneeringu saab kinnitada ostukorvi sisu eest tasudes. Broneering tühistatakse, kui ostukorvi sisu eest ei ole programmis märgitud aja jooksul tasutud. Ostukorvi sisu võib uuendada ja uuendamisprotsessi saab korrata maksimaalselt 5 korda.

Kuidas minu ostud minu püsikliendikaardile registreeritakse?

Stockmanni internetipoodi ei saa sisse logida, seega iga tellimuse esitamisel tuleb püsikliendikaardi number eraldi sisestada.

Unustasin tellimusele oma püsikliendikaardi numbri lisada. Kas saan seda hiljem teha?

Kahjuks ei ole võimalik neid andmeid pärast tellimuse esitamist lisada.

Sisestasin tellimusele telefoninumbri valesti 

– Valisite tarneviisiks Omniva Itella EE. Kui tellimuse kinnitus jõudis kenasti sinu e-posti aadressile, siis teade kauba saabumisest postkontorisse/postipakiautomaati saadetakse sinu e-posti aadressile. Vale telefoninumber ei ole probleemiks. 

Kas saan oma e-poe tellimusi kokku liita, tellimust muuta või selle tühistada? 

Tellimusi ei ole hiljem võimalik kombineerida ega muuta. 

Tellimust ei ole võimalik tühistada. Kui te saadetist ära ei too või vastu ei võta, tagastatakse see automaatselt meie lattu. Tellimus tühistatakse, kui saadetis on meie lattu jõudnud. 

Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole. 

Kuidas toodet tagastada, kui mul ei ole alles saadetise originaalpakendit, saatelehte või tagastuskleepsu? 

Eestis: 

Tagastatava saadetisena: 

Paki toode nii hoolikalt kui võimalik. 

Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. 

Kui soovid toodet tagastada pakiautomaadi kaudu, siis kasuta sama koodi, mida kasutasid tellimuse kättesaamiseks. Kui kood on aegunud või sa ei tea seda, võta ühendust meie klienditeenindusega. klient@stockmann.com

Kui said tellimuse kätte pakipunktis, saad selle tagastada samasse pakipunkti või sulle sobivasse pakipunkti. 

Kui sul ei ole tagastamise aadressikaarti alles, võta ühendust meie klienditeenindusega.
Tellimuse tagastamine on tasuta ja eelnevalt ei ole vaja Stockmanni sellest teavitada. 

TAGASTUSVIISID 

Palume eelistada tagastusviisina Omniva või Itella pakiautomaate. Nii väldime kontakte teiste inimestega ja püsime terved! Ühtlasi on pakiautomaadi kaudu tagastamine kõige kiirem ja mugavam tagastusviis. Loe siitOmniva paki- ja postinippe. 

Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. Lisaks taganemisvormile, võib tarbija lepingust taganeda kasutades e-kirja või esitada oma soovi elektroonselt ettevõtte veebilehe kaudu 

TAGASTAMINE OMNIVA KAUDU: 

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit 

Paki saabumise teatis sisaldab muuhulgas ka tagastamise koodi, kui kättetoimetamine toimus pakikappidesse. Tagastamise kood on aktiivne 14 päeva. See võimaldab teil paki tasuta tagastada kas pakiautomaadi või postkontori kaudu, olenemata sellest, kas see võeti välja pakiautomaadist või postkontorist. Kui te ei saanud tagastamise koodi koos pakiteatisega, saab paki tagastada ainult postkontori kaudu. Sel juhul peab pakile olema lisatud originaal- saateleht. Uut saatekirja etiketti pole vaja kinnitada. Kui koodist on möödunud rohkem kui 14 päeva, pöörduge Stockmanni klienditeeninduse poole või tagastage pakk kaubamajja. 

TAGASTAMINE ITELLA KAUDU: 

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit 

Lisa tagastamise silt tagastatavale pakile. Viige oma pakett lähimasse Itella vastuvõtupunkti. Pakikapist välja võetud paki saab sama pakikapi kaudu tagastada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui möödunud on rohkem kui 14 päeva, helistage Itella Eesti klienditeenindusse telefonil 53 495 775 (esmaspäev- reede 9–21, laupäev- pühapäev 10–20). 

Tagastamine Stockmanni kaubamajas: 

Internetipoest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab vajadusel tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja infopunkti (1. korrus) või püsiklienditeenindus(4.korrus)

Minu ostetud toode on praak, mida teha? 

Kui kätte saadud  toode on praak või vale toode, püüame selle uue vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tühistame tehingu ja klient saab raha tagasi. Lisateabe saamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega. 

Millised maksemeetodeid Stockmann’i  internetipoes aktsepteeritakse? 

Tellimuste eest saab tasuda Mastercard, Visa või American Express deebet- või krediitkaartidega, sõltuvalt teie enda kaardilepingust. Pangalinkidest on kasutusel SEB, Swedbank ja Luminor.