Vastutustundlik Stockmann

Mõeldes, milline on meie ökoloogiline jalajälg ning üritades informatsioonikülluses läbimõeldud valikuid teha, oleme läinud aasta jooksul võtnud ette mitmeid samme jätkusuutlikkuse arendamise suunas. Oleme laiendanud omabrändide orgaanilistest materjalidest valmistatud tootevalikut, teinud tasuliseks kilekotid ning võtnud ette toredaid algatusi erinevate ettevõtetega.

Jätkuvalt on Stockmanni eesmärgiks tuvastada, ennetada ja leevendada äritegevusest ja tootmisprotsessidest põhjustatud inimõiguslikke probleeme. See on osa Stockmanni pikaajalisest eesmärgist tagada vastutustundlikud ja läbipaistvad tarneahelate protsessid.

 

Milline on meie panus?

 

jätkusuutlik disain

2018. aasta kevadeks oli juba 30% Stockmanni omabrändide (Cut & Pret, Noom, Bodyguard, Bogi, Bel, Casa Stockmann) tootevalikust valmistatud orgaanilisest puuvillast, lüotsellist ja erinevatest ümbertöödeldud kangastest.

Ilma kahjulike kemikaalideta töödeldud orgaaniline puuvill on pehmem ja vastupidavam ning looduses lihtsamini lagunev. Kehasõbralikkus ja väiksem keskkonnamõju on argumendid, mille põhjal oma valikud teha.

Jätkusuutliku tootevaliku leiad nendelt kaubamärkidelt:

Naised: Cut & Pret, Noom, Tommy Hilfiger, Selected Femme, Esprit, Samsoe&Samsoe

Mehed: Bodyguard, Esprit, EDC, Marc O’Polo, Save the Duck, Selected Homme
Lapsed: Bogi, Bel, Cube Co, Name It, Benetton, Tommy Hilfiger
Kodu: Casa Stockmann

 

poekottide tasuliseks tegemine

1.veebruaril 2018 tegime tasuliseks kõik kile- ja paberkotid ning laiendasime riidest kottide valikut, et aina enam inimesi leiaks tee korduvkasutatavate kottide juurde.

Igal aastal jõuab miljonite tonnide viisi plastik- ja paberjäätmeid maailma meredesse ja metsadesse, mis mõjutab nii sealset taimestikku kui loomastikku. Tänaseni puuduvad efektiivsed meetmed jäätmete koristuseks, küll aga saame ise vähendada ostukottide kasutamist. Anna ka sina oma panus!

koostöö eestimaa looduse fondiga

2018. aastal toetasime olulist algatust ja annetasime Eesti metsade ja soode reostuse ennetus- ja kaitsetegevuste heaks  10 000 EUR.

mine metsa pop-up pood

Stockmanni naisteosakonnast võib leida toreda hüpikpoe, mille valikus on spetsiaalsed tooted Eesti disaineritelt. Ostes “Mine metsa!” kapselkollektsiooni raames loodud eseme, soetad samas ühe noore puu, mille disainerid talgute korras metsa istutavad.

kasutatud riiete kogumiskastid

Augusti lõpus lõime käed Soomes algatatud Emmy kasutatud rõivaste e-poega, mille raames paigaldati Stockmanni kaubamajja riiete kogumise kastid. Tuues koju seisma jäänud riided kogumiskasti, paisatakse need e-poodi müüki ning nende pealt on võimalik tulu teenida või riided heategevuseks annetada.

Emmy oma tegevuse läbi aidanud tänaseni vältida 207 tonni CO2 emissiooni ja säästa 414 miljonit liitrit vett.

Loe rohkem SIIT.

 

Igaühe tarbimisvalikutest sõltub palju, seega anna ka sina võimalusel oma panus!